sobota 27. října 2018

Report z hraní: Kingdomino - Věk obrů, Lorenzo il Magnifico

Už 23.10.2018 jsem si čerstvě poté, co mi dorazila krátká hra pro malé i velké, Kingdomino spolu s rozšířením Věk obrů, zahráli s dcerou jednu zkušební hru, která trvala pouze 10 minut. Já měl 55 bodů a Terka 37 bodů.


No a proč jsem tuto hru pořídil. Někdy v létě přinesl Endymion na zahrání Queendomino, tedy nástupce hry Kingdomino. Queendomino si s námi zahrála i dcera a hra se jí fakt líbila. Já mám ke Queendominu nějaké výhrady a tak jsem si raději nastudoval pravidla ke Kingdominu.
U Queendomina se mi nelíbí herní mechanismus s plánem budov a používání figurek rytířů.
U Kingdomina se mi zase nelíbí až přílišná jednoduchost.
Jenže bylo vydáno rozšíření Věk obrů a ... a nebylo co řešit. Po přečtení pravidel k rozšíření jsem si řekl, že právě kombinace Kingdomina a Věku obrů by mohla být správná volba a po odehrání zkušení partie se domnívám, že tomu tak opravdu bude.

Následně 24.10.2018 jsme si ve třech zahráli Lorenzo il Magnifico. Bylo to moje a Martinovo druhé zahrání. Tentokrát nás doplnil Pavel.
Ač jsem z počátku zůstával na stupnici vítězných bodů stále na políčku "0", tak postupem času jsem nějaký ten bodík během hry získával, až moje strategie přinesla kýžený úspěch a já vyhrál. Během hraní se zdálo, že opět zvítězí Martin, ale moje strategie na postup na stupnici víry spojená s body z budov se ukázala jako ta správná vítězná. Dost tomu pomohlo i rozlosování destiček exkomunikace.
Pavel se s hrou teprve seznamoval, i tak neodehrál špatnou hru.


Konečné skóre:
1. Deth 93 bodů
2. Martin 84 bodů
3. Pavel 73 bodů.

Vzhledem k tomu, za jaké peníze se dá nyní Lorenzo pořídit, tak jej musím každému doporučit. Tato hra sice není na pohled zrovna nádherná, ale jinak jde o kvalitní euro, které by neměl žádný hráč euro her opomenout.

Žádné komentáře: