pondělí 22. října 2018

Report z hraní: Mechs vs. Minions, Dice Forge

18.10.2018 jsme ve čtyřech hráčích odehráli dvě různé hry. První z nich byl 2. scénář krásně zpracované hry Mechs vs. Minions, když Deth, Pavel, Jenaaa a Martin společnými silami usilovali o záchranu hořící školy. Marně.
Bylo to jako boj s větrnými mlýny. Odolávali jsme sice 80 minut, ale víc jsme se zebe nedostali a prohra na nízkou obtížnost přišla chtě, nechtě.
Důležité je, že jsme se u hry bavili. Jen mi je líto, že jsem nemohl rozbalit další obálku s misí č. 3.


Protože zbylo dost času po zahrání Mechů, tak jsem na stůl ještě připravil Dice Forge, který hráli mí spoluhráči poprvé. Můj výsledek ovšem vypovídá něco jiného.
K partii Dice Forge není moc co dodat, hra je to vcelku svižná a tak jsme měli za 80 minut odehráno. Mě zpočátku nechodili kostky a snažil jsem se získávat vítězné body z karet. Jenaaa se dost soustředil na zisk zlata a vítězných bodů přes zakostkování. Martin jel tak nějak na vše a Pavel také.
Konečné skóre:
1. Martin 159 bodů
2. Pavel 125 bodů
3. Deth 114 bodů
4. Jenaaa 100 bodů.

Žádné komentáře: