neděle 9. prosince 2018

Report z hraní: Scythe - Titáni nebes

Nakonec jen ve dvou lidech, já a Jenaaa jsme si spolu zahráli 3.12.2018 Scythe. Ve hře jsme hráli již podruhé s rozšířením Titáni nebes a tentokrát na vzducholodě došlo, neboť jejich schopnosti byly takové, že zapadaly do herního stylu obou hráčů.
Jenaaa hrál za Saskou říši a já za Severská království. Asi jsme chytl vhodnou kombinaci desek a dařilo se mi hrát velmi často obě akce v jednom tahu, což nakonec zřejmě hru rozhodlo. I když ze začátku jsem si nebyl ničím jistý, protože Jenaaa nehrál vůbec špatně.


Ač konečné skóre vyznívá jednoznačně v můj prospěch a stejně tak i počet získaných hvězd, kdy v době ukončení hry měl Jenaaa jen tři, tak hra nebyla na první pohled tolik jednoznačná.
Někdo říká, že ve dvou i třech hráčích nemá Scythe smysl hrát. Já osobně s tím nesouhlasím, protože si hru zase více užijí hráči (jako já), kteří nejsou tolik konfliktní a mají rádi poklidné rozvíjení se. Protože jsme hráli ve dvou, tak samozřejmě soubojů moc nebylo, dokonce proběhly jen dva, ale hraní samotné jsme si užili a to je to podstatné.

Konečné skóre po 100 minutách je následující:
1. Deth 75 bodů
2. Jenaaa 42 bodů.

Žádné komentáře: