úterý 18. prosince 2018

Report z hraní: Scythe

Včera 17.12.2018 jsme se já a Jenaaa sešli k poslednímu hraní před svátky a opět padla ruka výběru na Scythe.
Jenaaa hrál za Klan Albion a já za Šógunát Togawa. Na mapu se tak dostávaly různé žetony a protože jsme byli pouze dva, tak k bojům došlo až těsně před koncem hry. Tentokrát jsme měli odehráno za 80 minut. Hraní nás opět bavilo, i když Jenaaa byl z mnou rychle ukončené hry a ze svého výsledku, poněkud zklamán.


Jenaaa měl v úmyslu bojovat, ale když se přibližoval k mým jednotkám, tak jsem si ho troufl upozornit, že nemá žádné bojové karty. To bylo v okamžiku, kdy jsem měl umístěny již čtyři hvězdy a on pouze dvě. No a začal závod časem, když jsem si uvědomil, že mám velkou šanci urvat dvě hvězdy za dvě výhry v boji, protože já měl bojových karet více než dost a také více moci na stupnici moci. Právě toto mé rozhodnutí se ukázalo jako naprosto klíčové a nebylo co řešit. Jenaaa prohrál obě bitvy, které jsem vyvolal a po umístění šesté hvězdy jsem se stal spokojeným vítězem.


Konečné skóre:
1. Deth 66 bodů.
2. Jenaaa 27 bodů.
Opět budu závěrem konstatovat, že Scythe mě baví v jakémkoliv počtu hráčů. Je jedno jestli hrajeme pouze dva, nebo je nás u stolu plno.

Žádné komentáře: