úterý 4. února 2020

Report z hraní: Tapestry

Opět pouze ve dvou jsme se sešli u Tapestry 29.1.2020, tentokrát s Majorem. Ten si vybral jako svou civilizaci Hédonisty (později ještě získal Artisty) a já si zvolil Futuristy.


Hned na začátku musím říct, že jsem si špatně přečetl úpravu mé civilizace a tak jsem si po celou dobu hraní bral o dva zdroje méně, což se ukázalo jako neuvěřitelně silné omezení. Přitom správně je to tak, že Futuristé mají pouze na začátku hry o dva zdroje méně.


Major se postupně posouval na stupnici bodů a přitom budoval své impérium a já přecházel z důvodu nedostatků zdrojů a vysokých nákladů z jedné fáze zvyšování blahobytu do druhé. Hru jsem dohrál o nějakých 40 minut dříve, než můj protihráč, který si v klidu optimalizovat hru pro zisk co nejvíce vítězných bodů.


Konečné skóre po 100 minutách hraní:
1. Major 180 bodů
2. Deth 78 bodů.

Žádné komentáře: