sobota 12. listopadu 2022

Report z hraní... Království divů (10.11.2022)

Tentokrát jsme se sešli jen ve dvou, tak jsme vytáhli již delší dobu nehranou hru pro dva Království divů. 


Já jsem se od začátku snažil při draftu získávát co nejvíce karet s tím, že potom je budu používat v hojné míře pro zisk surovin. 
Lamiicek zase bral karty, které se snažil postavit rychle, aby mu také přinesli dříve suroviny ve fázi produkce. No a vzhledem k tomu, že jsme hráli modul poslání s deskou uchvatitel, tak bylo třeba získávat vojáky. Lamiicek se na karty se ziskem vojáků zaměřoval od začátku hry a to se mu nakonec vyplatilo. Stihl totiž splnit úkol, který byl podmínkou vítězství a to mít 15 vojáků pro splnění takového úkolu. 
Já jsem zde naprosto propadl a úkol nesplnil, když mi na konci hry zbylo 8 vojáků, kteří mi v danou chvíli byli na nic. 


Lamiicek tedy vyhrál se ziskem 13 bodů, já jsem nebodoval z výše uvedené příčiny. No a i kdybych býval bodoval, tak bych měl jen a pouze jediný bod. 
Hraní nám zabralo 50 minut. 

Žádné komentáře: