čtvrtek 3. listopadu 2022

Report z hraní... Fort (2.11.2022)


Tak zase po čase jsme se vrátili ke skvělé karetní hře Fort. Tentokrát Terku vystřídal Kuba a s ním jsem hrál já a Lamiicek. 


Kuba zhlédl videonávod ke hře od Nithrania a mohlo se jít na věc. Hraním jsme strávili 50 minut a z toho asi 35 minut vše vypadalo všelijak, já jsem tipoval na vítěze Lamiicka. Ovšem mě se začala dařit správná komba a najednou jsem stavěl bunkr jak o závod a v poklidu jsem dostavěl za přispění Lamiicka jako první. Ovšem, kdyby Lamiicek nezahrál kartu, která umožňovala stavět bunkr, když jsem měl suroviny a čtvrtou úroveň, tak by se stalo zřejmě to, že by mohl Lamiicek zapomenout na druhé místo. Proto do toho šel a doufal, že nebudu mít na odhození kartu, abych mohl následovat tu jeho. Tak tomu ovšem nebylo a hra skončila dříve, než si Kuba přál. 


Hra tedy nakonec skončila přesně tak, jak měla :-) . 

Konečné skóre:
1. Deth 35 bodů
2. Lamiicek 23 bodů
3. Kuba 17 bodů. 

Žádné komentáře: