úterý 8. listopadu 2022

Report z hraní... Malé velké galaxie (7.11.2022)

Už se ani nepamatuji, kdy naposledy jsme hráli Malé velké galaxie, ale je to už opravdu dlouhá doba. 

Hru jsem oprášil spolu s rozšířením Do neznáma a hrál s Terkou a Lamiickem, kdy oba hráli tuto hru prvně. Přeci jen, v době, kdy jsem hru pořizoval a hrál, tak oba zmiňovaní spoluhráči se mnou obvykle nehrávali. 
Po seznámení s pravidly jsme se do této výborné karetní hry pustili s tím, že Lamiicek si v podstaě od začátku hry udržoval mírný náskok přede mnou. Byl také prvním, kdo dosáhl 21 bodů a tak spustil konec hry. Ovšem chyba lávky, když došlo na dopočítávání bodů za např. trapasličí planety z neprozkoumaného vesmíru, kde jsem bodově dominoval a ač jsem neměl žádný bod z osobní mise, hru jsem vyhrál o jediný bod. 

Hraní nám zabralo trochu více času, než bych čekal. Hráli jsme 55 minut.
Konečné skóre bylo následující:
1. Deth 28 bodů
2. Lamiicek 27 bodů
3. Terka 11 bodů. 

Žádné komentáře: