pondělí 13. července 2009

Dethům Kapitol nestačil na Kódlovu Legii

Dne 13. července 2009 se odehrála bitva mezi Dethem a Kódlem, ve které nestačily jednotky Kapitolu, kterým velel Deth na obávanou Černou legii, kterou vedl Kódl.
Rekapitulace Deth (Kapitol) vs Kódl (Černá legie)
I. 4:1
II. 4:12
III. 9:21
IV. 15:29
V. 18:38
Jak patrno, Kapitol dostal takříkajíc na prdel. Opět se potvrdilo, že když hráč bojuje proti Černé legii s Kapitolem a má proti sobě zkušeného hráče, tak šance na vítězství je téměř mizivá.

Kódl získal do tabulky ligového hraní za vítězství 16 bodů, Deth 1 bod.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

fishbone - Ja jsem si pridal do armady kapitolu tyto rozkazy: feint, calculated assault,commando raid. S temito rozkazy se dala cerna legie porazit. ovsem i tak je kapitol tezky na hrani. Davam mu tak 30 procentni sanci na vyhru:) pokud jsem hral proti bauhausu s kapitolome pouze se zakladnimy rozkazy v cestine, tak to byla vylozene muceni jehnatek:)

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Zatím hraji jen s kartami ze Starteru.
Vždy když jsem hrál proti Černé legii a šlo o hráče, který příliš netaktizuje nebo šlo o začátečníka, tak problém vyhrávat není, ale když hraju s někým, kdo už něco odehráno má a dobře pochopil herní principy, tak pak je to konec. Dnešní hru velmi ovlivnila změna Prvního hráče díky vítězné oblasti, na toto jsem nebyl připravený a soupeř využil toho, že v podstatě hrál po sobě se 4 figurami, no a hlavně já neměl nic na stráži. Ale s tím jsem měl nebo mohl počítat.