úterý 9. března 2010

Zahráli jsme si nové i staré hry

Tak máme za sebou další hru Battlestar Galactica. Tentokrát jsme přidali lokaci s lodí Pegasus, na níž jsou dost silné akce. I tak, nám lidem, to nebylo nic platné, když se Cylon odhalil, tak byl s námi amen.
Každopádně, vzhledem k tomu, že na hraní této hry jsme doposud jen tři, tak její potenciál nemůžeme naplno využít a i obrana proti Cylonům není taková jako ve více hráčích, tak budeme muset oslovit někoho dalšího. Snad se nám podaří někoho dalšího, alespoň čtvrtého, sehnat.

Také jsem si s dětmi zahrál Dobu kamennou, kterou považuji za super hru právě pro děti ve věku těch mých. Vzhledem k hernímu mechanismu si dobře mohou procvičit základní početní operace a dětem se opravdu moc líbí.

S dcerou jsem si také zkusil nově zakoupené karetní Osadníky z Katanu a opět tuto hru hodnotím kladně. I s devítiletým dítětem je dobře hratelná, neboť herní mechanismus není nikterak složitý. Hra je hezky graficky vyvedená a do hry jsou zapojeny kostky, ovšem prvek náhody může člověk dostatečně ovlivnit vykládáním těch správných budov.


Tolik kraťoučký report z posledního týdne hraní a někdy zase na viděnou.

1 komentář:

Kent 2004 řekl(a)...

Tak ta Doba kamenná nevypadá vůbec špatně. Tuto hru mám také v úmyslu pořídit dětem, nicméně jsou teď nachystané další a tak si musí počkat až přijde na řadu.
Co se týká Osadníku karetní verze, tak hru jsem mohl mít, ale nakonec jsem ji pusil, cožm ne i docela mrzí. No sand se mi ji podaří ještě sehant za dobrý peníz. ;-)