úterý 11. září 2012

Report z hraní přelom srpen-září 2012

Vzhledem k tomu, že jsem měl rozbitý stolní počítač, tak jsem delší dobu příliš nedopisoval nové příspěvky do blogu. Nyní již stolní PC funguje a tak zase můžu přidat nějaké ty příspěvky. 
Dnes se ohlédnu za několika hrami, které jsme v poslední době odehráli.

Na obrázku níže vidíte konečnou fotografii z hraní Agricoly ve třech hráčích. Hrálo se, jako obvykle, se Sedláky z blat. Z počátku hraní jsem si říkal, že nemůžu skončit jinak než poslední a o první místo si to rozdají Endymion a Major. Nakonec se mi podařilo z toho marastu nějak dostat a urval jsem pro sebe druhou příčku. 
Major si jel to svoje, dobře se mu dařilo kombinovat efekty karet s výběrem akcí a zaslouženě vyhrál. My ostatní dva jsme mu jen sekundovali. 
Konečné skóre je následující:
1. Major 55 bodů
2. Deth 40 bodů
3. Endymion 24 bodů.
Hru jsme hráli 125 minut. 


Při dalším sezení jsme si poprvé v obvyklé sestavě zahráli Olympos. Já jsem se tradičně ze začátku rozkoukával, ale postupem času jsem cítil, že bych mohl ve hře uspět, když jsem již dostatečně pochopil herní princip. Endymion hrál hru již v minulosti a Major hrál Olympos poprvé stejně jako já.
Konečné skóre:
1. Endymion 45 bodů
2. Deth 42 bodů
3. Major 39 bodů.
Herní doba 70 minut.


Olympos mě příliš nezaujal. Dokonce si troufám tvrdit, že jsem byl ze hry zklamaný a nakonec jsem rád, že jsem si ho nekoupil, ač jsem o jeho pořízení v minulosti uvažoval.

Další z her, které jsme ve třech zkusili, byla karetní Dominant Species: The Card Game. Tato hra mě naopak velmi mile překvapila. Ke hře jsem přistupoval se značnou skepsí. Nakonec jsme odehráli dvě hry v délce 55 a 35 minut. Delší hra byla ta první, učící.
Jde o svižnou karetní hru, při které jsme se zasmáli a velmi dobře pobavili. Určitě ji lze doporučit i příležitostním hráčům, neboť pravidla jsou jednoduchá, herní doba krátká.
Výsledné skóre:
1. hraní: Deth 56 bodů, Endymion 35 bodů, Major 31 bodů.
2. hraní: Endymion 45 bodů, Deth 40 bodů, Major 26 bodů.


Žádné komentáře: