úterý 12. března 2013

Co právě hrajeme...

V současné době je mnou nejvíce hranou hrou jednoznačně Pán prstenů: karetní hra. Po několika neúspěšných pokusech se mi konečně podařilo zdolat dobrodružství Foundations of Stone a to v 11. kole po strastiplné cestě s konečným skóre 182 bodů. 
Až v 5. kole jsem postoupil do výpravy 2A, v 7. kole následovalo rozdělení hrdinů a postup přes 3A do 4A a v 10. kole postup na závěrečnou část 5A, kterou se podařilo rychle proběhnout. 
Fotografie ze "schizo" hry sólo za dva hráče vidíte níže. 


V současné době se pokouším probít scénářem Redhorn Gate. Tedy zatím jsem ho zkusil pouze jednou, ale dost bez šance. Z důvodu rychle se zvyšující hrozby jsem dojel právě na ni po 50 minutách hraní.

Také jsme dnes dopoledne zahráli Runewars a to s rozšířením Banners of War. Tentokrát v sestavě Deth (Latari Elves), Major (Uthuk Y´llan), Endymion (Warqard the Undying). Hra byla dohrána o dost dříve, než ta předchozí (4 hod. 40 min.) a to za 2 hod. 20 min. ve čtvrtém roce, kdy Endymion nashromáždil jako první 6 žetonů dračích run. K tomu mu pomohl zejména žeton průzkumu a k tomu na stejném dílu mapy i žeton dračí runy, který jsem tam původně umístil já, v době, kdy jsem oblast ovládal, než byla dobita.


Hra byla poněkud složitá v tom, že na mapě bylo minimum oblastní s jídlem, tak člověk nemohl stavět kdo ví jak velké armády. Každopádně musím říct, že Runewars je s rozšířením absolutní špička mezi deskovými hrami. Kdybych směl vlastnit pouze jednu jedinou deskovou hru s platovými figurkami, pak by tou hrou určitě byla právě tato hra.

Žádné komentáře: