středa 6. března 2013

Report z hraní LOTR TCG a Runewars

Pán prstenů: karetní hra, jednoznačně moje top hra pro hraní sólo. 


Dobrodružství Foundations of Stone je další, které se pokouším nyní pokořit s dvěma balíčky, jejichž základ tvoří sestavy hrdinů:
1.  Aragorn, Elrohir, Elladan
2. Elrond, Glorfindel, Eleanor.
Při svém prvním pokusu o pokoření tohoto dobrodružství se jednalo o holou beznaděj a k prohře jsem se dobral v 11. kole, když hrozba stoupla na 50 po 70 minutách hraní.
Druhý pokus byl o dost nadějnější, když se mi podařilo postupovat přes výpravy, jako nůž máslem. V prvním kole jsem se dostal do druhé fáze, ve druhém kole do třetí fáze, v následujícím kole do fáze čtvrté, kdy se skupiny rozdělily a začala pomalu, ale jistě jatka. Přes značné ztráty se obě skupiny nakonec spojily, ale to nic nezměnilo na tom, že již byli hrdinové a jejich spojenci tak zdecimovaní, že přišel konec v 6. kole po vybití všeho živého, co jsem měl na stole.
Hra z počátku měla příjemný rozjezd, ale zřejmě budu muset trošku balíčky poupravit, abych byl připraven na případný nápor Nameless.

Včera jsme ve třech zahráli doslova epickou bitvu ve skvělé hře Runewars, tentokrát obohacenou o rozšíření Banners of War.


Já se ujal Uthak Y´llan, Jenaaa hrál Latari Elves a Endymion Daqan Lords. Uř předem musím uvést, že hra byla fakt epická, zejména když si povíme, že trvala neuvěřitelné 4 hodiny a 40 min.
Ač jsem se nesnažil nijak extra expandovat, tak hra mi vše hrálo do karet a já přicházel k runám, jako slepý k houslím. Záhy vycítili ohrožení mí protihráči, kteří se začali stahovat směrem k mé domovské říši, na obrázku nahoře jsem ten červený vpravo dole.
Daqan Lords na mě začali dorážet a nepříjemně ohrožovat. K tomu se přidali Latari Elves, kteří se záhy přesunuli k na druhou stranu, směrem k modrým, ale člověk nikdy nemohl vědět, na koho nakonec zelení zaútočí a tomu přizpůsobit taktiku.


Vše se nakonec rozhodlo až v posledním šestém roce, kdy došlo k totálnímu zdecimování Daqan Lords a to jak z mé strany, tak od Jenaaay.
Vítězství nedosáhl během průběhu hry nikdo, tedy nikdo nedosáhl na 7 potřebných dračích run, tak došlo na počítání po uplynutí 6. roku, kdy jsem měl 6 dračích run, Jenaaa jich držel 5 a Endymion pouze 2, ač v 5. roce měl pod kontrolou dračích run 5.

Žádné komentáře: