neděle 31. března 2013

Cyklus Stíny Temného hvozdu v češtině

Tentokrát a trochu opožděně přináším informaci převzatou ze stánek www.blackfire.cz, kde tento vydavatel informuje o skutečnosti, že v létě letošního roku se mohou majitelé základní sady karetní hry Pán prstenů, těšit na první balíček rozšiřujících dobrodružství v našem rodném jazyce.

Dále již cituji autora: V každém balíčku dobrodružství v sadě rozšíření Stíny Temného hvozdu je 60 karet pro karetní hru Pán prstenů. V každém z těchto balíčků naleznete především nový scénář, podle kterého mohou hrdinové podstoupit nová dobrodružství, a taktéž množství karet pro rozšíření herních balíčků a jejich doplnění o nové taktiky a strategie.
První rozšiřující balíček – Hon na Gluma - bude uveden do prodeje během léta. Další budou následovat zhruba ve dvouměsíčních intervalech.

Hon na Gluma
Na Gandalfovu žádost pátrají hrdinové v Údolí Anduiny mezi Mlžnými horami a Temným hvozdem. Podle toho, co se říká, je Glum někde v těch místech, a hrdinové musí najít vodítka, která jim pomohou tohoto úskočného tvora vystopovat.
Kopce Emyn Muil
Glumova stopa zavedla hrdiny do kopců Emyn Muil, avšak tam vychladla. Kdesi v této oblasti se skrývá Glum a hrdinové ji musí pečlivě propátrat. Někde snad na stopu narazí a pronásledování tak začne znovu.
Střetnutí na Skalbalu
Zatímco hrdinové na březích Anduiny pátrají po Glumovi, zaslechnou zvěsti o skupině zlobrů, kteří se usadili na Skalbalu a do údolí přinesli strach a zmatek. Mír v této oblasti vždy udržovali Meddědovci vedení nyní Drsmedem Starým, a tak se hrdinové vydají hledat Drsmeda, aby mu pomohli zahnat zlobry zpět do hor, odkud přišli.

Mrtvé močály
Poté, co hrdinové zachytili Glumovu stopu v kopcích Emyn Muil, sledují ho dále do Mrtvých močálů, kam prchl v zoufalé snaze vyhnout se pronásledovatelům. S pocitem, že už se pátrání chýlí ke konci, vstoupí hrdinové do zrádných mokřadů s odhodláním chytit to stvoření živé.
Putování do Rhosgobelu
Při cestě Údolím Anduiny hrdinové narazí na padlého orla, smrtelně raněného v nedávné bitvě s gobliny. Vzhledem k tomu, kde se právě nacházejí, rozhodnou se hrdinové přepravit orla do Rhosgobelu, na okraj Temného hvozdu, kde – jak doufají – mu čaroděj Radagast zachrání život.
Návrat do Temného hvozdu
Poté, co hrdinové v Mrtvých močálech chytili a zajali Gluma, musí ho bezpečně přepravit na sever Temným hvozdem, aby ho vyslechli v paláci krále Thranduila. Avšak cesta to nebude snadná: Temný hvozd je stále nebezpečný, a síly Temného pána chtějí Gluma získat pro vlastní záměry… a Glum sám bude chtít uprchnout.

Tak co na to Kodl nebo Endymion. Kdy už začnete hrát tuto skvělou hru....?
Já sám jsem v této hře odehrál za poslední 3 měsíce celkem 25 dobrodružství s hrací dobou 21 hodin.

Žádné komentáře: