středa 18. listopadu 2020

Co přinese Ježíšek v roce 2020

Rok se s rokem sešel a tak dám několik tipů na koupi dobrých deskových her, které si během vánočních svátků rozbalím já. 
Pokud by někomu připadlo, že toho bude nějak moc, tak jen upozorním, že po Štědrém dni do konce roku mám také narozeniny a svátek, tak se to rozmělní. 

Začnu hrami, které by měly dorazit do obchodů jen bezprostředně před vánocemi a tak není 100% jisté, zda stihnou dorazit i ke mně. 

Divukraj

Budování městečka obydleného lesními zvířátky, jehož hlavním herním prvkem je umisťování "dělníků". 


Divukraj - Perlava

Rozšíření ke hře Divukraj, které přidá další desku herního plánu a novou suroviny, kterou jsou perly. 


Divukraj - Legendy
a
Divukraj - Extra, extra. 

Tato malá rozšíření do hry Divukraj přidávají nové karty a protože já hry většinou kompletuji, tak musí být součástí nákupů ke hře Divukraj. 


Z Divukraj vánoce stihne není ještě jasné, ale následující rozšíření k další velmi úspěšné hře snad tento termín stihne a je jím:

Na křídlech - Opeřená oceánie

Obrázek níže jasně vypovídá o tom, co vše v balení najdeme.


Následující hry by již s termínem dodání do vánoc mít problémy neměly. 

Tainted Grail: Pád Avalonu

Na tuto  příběhovou hru se fakt těším a plánuji ji hrát jen a pouze sólo. 


Tainted Grail - Monsters of Avalon

Čistě a pouze figurkové rozšíření monster, které není třeba ke hře Tainted Grail: Pád Avalonu třeba. Figurky se na herním plánu skoro ani neohřejí, ale říkal jsem si, že nebude na škodu si je ke hře přikoupit. 


Churchill

Tuto kartami řízenou válečnou hru pro 3 (1-3) hráče o boji "Velké trojky" proti OSE zla ze 2. sv. války prostě mít musím. 


No a mám tu další rozšíření k deskové hře a tím bude krabice s novým herním plánem, postavičkami a kartami, které nese název:

Břink! - Potopené poklady


A ještě jedno rozšíření ke hře Břink! bych tu měl připravené a tím bude rozšíření, které obsahuje pouze hrací desku a postavičky, ale nebylo lokalizováno do češtiny:

Clank! (Břink!) - The Temple of the Ape Lords


A aby těch rozšíření nebylo o vánocích málo, tak i poslední dva kousky, které se budou u nás rozbalovat jsou rozšíření.

Siegestorm - Mraziví obři

Další rasa do svižné karetní hry se hodí a proto bude obětí rozbalování. 


Ariovistus

Zde si troufnu říct, že jde dost možná o zbytečný nákup. Hru Pád nebes, jejíž rozšířením je právě Ariosvistus, jsem od jejího vydání ještě nedostal na stůl a přitom si budu pořizovat rozšíření, které umožňuje hrát za Germány. No, to už jsem celý já. Ale věřím, že čas Pádu nebes nastane a i rozšíření se snad jednou bude hodit. 

Žádné komentáře: