neděle 29. listopadu 2020

Report z hraní... Lorenzo il Magnifico (28.11.2020)

Tak jak to o víkendech mívám, tak když už hraji, tak zpravidla jen ve dvou. I včera tomu nebylo jinak a tak jsme s Lamiickem zahráli pohodovou hru Lorenzo il Magnifico. Přitom jsme popíjeli čepovaného Krakonoše a bylo nám hej. 

Lamiicek hrál Lorenza poprvé, já už za sebou nějakou tu herní seanci s touto pravidlově nenáročnou euro hrou mám.
Vzhledem k tomu, že jsme hráli pouze dva, bylo snazší se pohybovat po jednotlivých věžích a relativně levně karty kupovat. Snad i proto jsme jich oba měli vyložených dost. Ve hře více hráčů to bývá trochu jiné. 


Po konečném spočítání vítězných bodů jsem k mému překvapení zjistil, že jsem vyhrál. Když jsem viděl jak nabral Lamiicek body v posledním kole hry, tak jsem tomu příliš nevěřil. 


Konečné skóre po 75 minutách hraní:
1. Deth 100 bodů
2. Lamiicek 96 bodů. 

Žádné komentáře: