středa 2. prosince 2020

Report z hraní... Pax Pamir (30.11.2020)

 Naše druhé hraní hry Pax Pamir 2. ed. proběhlo ve stejné sestavě jako to první. Tentokrát jsem se dopředu rozhodl, že zkusím hrát jinak a to, že i když by vše směřovalo k tomu, abych změnil koalici, tak neučiním, když již ostatní dva hráči budou loajální k jednomu konkrétnímu národu a zkusím to takticky zvládnout i přes to, že na to budu sám proti dvěma. 

Hru jsem začal s loajalitou k Afgháncům. S těmi jsem vydržel velkou část hry. Hned při prvním bodování jsem udělal velkou chybu, kdy jsem předčasně zakoupil bodovací kartu a před jejím nákupem jsem se přepočítal a pouze jsem nahrál Jenaaaovi, který získal své první body, ostatní hráči nezískali nic. 


Jen pro dokreslení k fotografiím z hraní doplním, že já Deth mám černé, Endymion hraje za žluté a Jenaaa za červené. 


Druhé bodování přišlo velmi brzy po tom prvním a body zde urval jak Jenaaa tak Endymion. Já jsem opět ostrouhal a vypadalo to moc špatně. Dopředu prozradím, že to o nic moc lépe ani neskončilo. 


Museli jsme s Endymionem vymyslet, jak zlepšit naše bodové podstavení a přitom neumožnit, aby Jenaaa vyhrál, protože k tomu měl před třetím bodováním blízko. Jenaaa se cítil asi trochu ukřivděně, ale jinak to nešlo a vypadalo to, že jsme se proti němu semkli, ale to nebyla úplně pravda. Já jsem byl v tak bezvýchodné situaci, že jsem neměl šanci na vítězství. Nakonec se ukázalo, že oddálení možného vítězství Jenaaae jsem pomohl k vítězství Endymiona po čtvrtém bodování. 

Hra skončila po 125 minutách a užili jsme si ji. 

Konečné skóre:
1. Endymion 15 bodů
2. - 3. Deth a Jenaaa po 9 bodech (žádný z těchto hráčů neměl vojenskou kartu, která mohla rozhodnout o druhém hráči). 

Žádné komentáře: