úterý 8. prosince 2020

Report z hraní... Root (8.12.2020)

Celých 120 minut jsme dnes bojovali o převahu na mýtinách v lese ve hře Root s rozšířením Říčního lidu. Já jsem si zkusil frakci Ještěří kult, Endymion hrál za Rody Orlího hnízda a Lamiicek za Markýzu z Kocourova. 


Hned na začátku musím zmínit jednu věc a to, že jsem hrál špatně dobírání karet a dobíral jsem pouze do pěti, aniž bych dobral všechny možné karty a potom odhodil do počtu pěti. Toto ovlivnilo hraní Ještěřího kultu zásadně a já měl skoro celou hru odpadlíka jen ze zaječích mýtin. 


Endymion měl trochu problém si zvyknout na hraní výnosů a tak se dostal za hru dvakrát do chaosu. I tak se bodově držel podobně jako já. 
Lamiicek využil mých rad před hrou a soustředil se na sbírání vítězných bodů, k čemuž využíval pily. To se mu ovšem stalo v jeden okamžik málem osudné, kdy jsem měl možnost jej vymazat z mapy. V dobu neměl žádné sídlo verbíře. Bylo mi ho líto a tak jsem to neudělal. To byla ale velká chyba. 


Markýza povstala z popela a nakonec urvala vítězství na svou stranu s minimem bojovníků na mapě. 

Tato hra mě fakt moc baví, je dá se říci geniální. Od autora Root Cole Wehrle mám doma ještě jednu hru a to Pax Pamir 2. ed. a nemůžu než každému náročnějšímu deskovkáři tyto dvě hry doporučit. 


Konečné pořadí:
1. Lamiicek 31 bodů
2. Deth 21 bodů
3. Endymion 20 bodů. 

Žádné komentáře: