středa 30. prosince 2020

Report z hraní... Divukraj (28.12.2020)

Krásně vyvedenou a herními mechanismy jednoduchou, přitom dostatečně zajímavou hru Divukraj jsem již v minulosti jednou hrál a to ve třech lidech. Byla to kopie, kterou si pořídil Pavel a hráli jsme ve třech. 
Před vánočními svátky jsem si pořídil dotisk hry Divukraj a to i se všemi rozšířeními, která k tomu REXhry vydali také. 

Hráli jsme pouze s Endymionem a bez jakýchkoliv rozšíření. Hra ve dvou hráčích v pohodě ubíhala, abychom mohli po 60 minutách vyhlásit vítěze. Vzhledem k tomu, že jsme byli pouze dva, tak jsme si příliš nevyzobávali karty vyložené na louce. Pokud jde o pravidla, tak jsme jednu věc zahráli špatně a toho si pozorní hráči této hry mohou všimnout. Když jsme nevyložili přes sebe do svého města karty Farmář/Farmářka a tím pádem jsme mohli mít oba více bodů. Já jsem udělal během hry jednu zásadní chybu, když jsem při akci Listonoše odhodil kartu, kterou jsem mohl zdarma vyložit díky umístěné kartě, kterou jsem právě Listonošem vyložil. Ale to už se stává a tak Doktor skončil na odhazovacím balíčku místo toho, aby mi dal nemalé množství bodů. 


Konečné skóre:
1. Endymion 49 bodů
2. Deth 41 bodů. 

Žádné komentáře: