středa 23. prosince 2020

Report z hraní... Rising Sun (22.12.2020) + sumář předchozích hraní Rising Sun

Včera se odehrála válka na Japonských ostrovech a díky tomu, že jsme usedli ke hře společnosti CMON, která nese název Rising Sun. Tentokrát jsme hráli ve čtyřech. Ono by to v mé herně ani ve více lidech nešlo. Jó, to byla jiná v srpnu, kdy jsme mohli zahrát venku a hráli jsme v pěti na větším stole. 

Já jsem se ujal klanu Vážky a musím říct, že jaro a léto jsem sice poletoval kam to jen šlo, ale hru jsem rozjel tak špatně, že se mi vůbec nedařilo sbírat vítězné body. To se však nedařilo i dalším dvěma protihráčům a to Endymionovi, který hrál za klan Lotosu a Jenaaaovi, který hrál za klan Bonsai. Body díky zakoupeným kartám a dobré taktice získával pouze Kája, který ovládal klan Ryby. 

Během hraní jsme postupně uzavřeli spojenectví každý s každým a nedošlo tedy k tomu, že by spojenci zůstali spolu po celou dobu hry. Pěkně jsme se prostřídali, zejména díky iniciativě Endymiona. 
Jak běžel čas, tak se mi podařilo získat za hru celkem tři monstra a dvě bodovací karty, které mi dávali na konci hry za každé monstrum celkem 6 bodů. To nebylo vůbec k zahození. 
Stejně jako Kájovi se mi podařilo posbírat žetony provincií v takovém počtu, že jsme za to měli na konci hry 20 bodů (za počet různých provincií), zatím co Endymion pouze 10 a o Jenaaaovi raději nemluvit, který předvedl zase po čase svůj smysl pro chaos a neposbíral ani 3 různé provincie. 

No a jak to celé po 2 hodinách skončilo:
1. Klan Vážky 57 bodů Deth
2. Klan Ryby 55 bodů Kája
3. Klan Lotosu 37 bodů Endymion a
4. Klan Bonsaje 16 bodů Jenaaa

Jen tak pro zajímavost uvedenu skóre z našich předchozích seancí, aby se případní zájemci mohli podívat, jak jsme s jednotlivými klany v minulosti vyhrávali. 

16.5.2018
1. Klan Lotosu 81 bodů Pavel
2. Klan Vážky 53 bodů Major
3. Klan Želvy 45 bodů Jenaaa
4. Klan Bonsaje 34 bodů Deth 

29.5.2018
1. Klan Bonsaje 76 bodů Endymion 
2. Klan Vážky 50 bodů Martin
3. Klan Ryby 25 bodů Deth 

11.7.2018
1. Klan Želvy 52 bodů Deth 
2. Klan Bonsaje 31 bodů Kája
3. Klan Lotosu 19 bodů Kodl
4. Klan Ryby 14 bodů Jenaaa

19.4.2019
1. Klan Měsíce 56 bodů Deth 
2. Klan Slunce 48 bodů Kája
3. Klan Vážky 41 bodů Kodl
4. Klan Bonsaje 28 bodů Martin

28.10.2019
1. Klan Lotosu 43 bodů Kodl
2. Klan Želvy 39 bodů Kája
3. Klan Slunce 36 bodů Deth 
4. Klan Měsíce 29 bodů Endymion

8.8.2020
1. Klan Lotosu 73 bodů Kája
2. Klan Bonsaje 51 bodů Kodl
3. Klan Ryby 50 bodů Lamiicek
4. Klan Želvy 37 bodů Deth
5. Klan Vážky 34 bodů Jenaaaa

Žádné komentáře: