úterý 15. prosince 2020

Report z hraní... Root (14.12.2020)

Prosinec s hrou Root pokračuje. Tahle válečná hra je fakt super a tak se dostala na můj hrací stůl podruhé v krátkém období a to nemluvím o tom, že zítra hrajeme zase. 


Nováčkem u stolu byl tentokrát Jenaaaa. Proto jsem ho nechal hrát za Markýzu z Kocourova. Hned na začátku musím podotknout, že se své role ujal velmi dobře. Však měl vyjímečně dopředu nastudovaná pravidla a asi i proto se mu hraní dařilo více, než sám očekával. 
Já jsem se ujal Rodu Orlího hnízda a Endymion si vzal Tuláka. Za Tuláka hrál prvně. 


Od začátku se mi dařilo sbírat vítězné body a spolu s Endymionem postupovat na bodovací stupnici vzhůru. Jenaaa se ze začátku snažil o jediné a to vymazání Rodu Orlího hnízda z mapy, což se mu naštěstí příliš nedařilo, ale i tak jeho počínání bylo dost otravné. Díky tomu ovšem nezískával příliš vítězných bodů. Jenže když dosáhl hranici deseti bodů pokořil, byla vyložena liščí bodovací karta. Tu si vzhledem k situaci na mapě vzal a zkusil vyhrát na nadvládu. 


V momentě, kdy si bodovací kartu vzal, ovládal celkem čtyři liščí mýtiny. V následujícím tahu ho o jednu připravil Tulák a o další jsem se snažili Orli. Jenže jsem udělal chybu v tom, že jsem na jednu z jím ovládanou mýtinu přesunul pouze dva bojovníky a Markýza zahrála kartu přepadení při mém pokusu o boj. Já na to nedokázal reagovat a díky tomu si nadvládu nad touto mýtinou udržel a následně tedy zvítězil. Hra nám zabrala 85 minut. 
V době jeho vítězství jsem měl 19 vítězných bodů a Endymion bodů 15. 
Jo, zahrál to panáček moc dobře a vyšlo mu to. 

Žádné komentáře: