pondělí 28. prosince 2020

Report z hraní... 7 Divů světa: Duel (28.12.2020)

 Poprvé v životě jsem si dnes zahrál a to s Endymionem hru z roku 2015, která nese název 7 Divů světa: Duel. Hru primárně určenou pro hru ve dvou hráčích. 


Jde o mladšího bratříčka mé oblíbené hry 7 Divů světa, která vyšla v roce 2010 a mám ji ve své sbírce. To je ovšem hra, kde čím více hráčů, tím lépe. Ale vraťme se k dnešnímu hraní. Hráli jsme s oběma rozšířeními a to Pantheon a Agora. 


Vzhedem k tomu, že vlastním původní hru 7 Divů světa, tak pro mě nebyli nijak složité skočit do rozjetého vlaku a po krátkém představení pravidel, zejména pro rozšíření jsme začali hrát. Já jsem měl ze začátku málo produkčních karet a měl jsem tedy strach, jak vše budu budovat. Jenže později se mi podařilo soupeři jednu z hnědých karet odstranit v můj prospěch a přitom si přijít na další a šlo to. Endymion vůbec nehrál na vědecké zelené karty, zato já ano. On se zase snažil těžit z karet vojenských, ale když to vypadalo na bojišti špatně, tak jsem se začal také vyzbrojovat. 
V senátu získal zásadní nadvládu až ke konci třetího věku, ale to už nepomohlo tomu, aby mě zastavil ve výhře. 


Hraní nám zabralo 60 minut a konečné skóre bylo následující:
1. Deth 82 bodů
2. Endymion 75 bodů. 

Žádné komentáře: