sobota 5. prosince 2020

Report z hraní... Tzolk´in Mayský kalendář (2.12.2020)

Pouze s Endymionem jsme si tento týden jednou zahráli Tzolk´in Mayský kalendář, na kterém se mi moc líbí posun umístěných dělníků na kruzích jednotlivých chrámů. 

Z rozšíření Kmeny a proroctví jsme používali pouze nové budovy, rychlé akce a kmeny. Endymion měl kmen Yumkaax, který mu zlevňoval vyšší počet umístěných dělníků najednou. Já jsem hrál s kmenem Itzamná, který mi zlevňoval postup na stupnicích technologií. Já této výhody nevyužíval tak, jak bylo zřejmě potřeba i to se muselo projevit na konečném počtu mnou získaných vítězných bodů. 


Do hry nám vůbec nepřicházeli budovy, které by zlevňovaly krmení dělníků a tak jsme každý hráli pouze s jednou budovou, která měla na krmení vliv. To se zřejmě podepsalo na konečném skóre nás obou, kdy jsme neměli žádné závratné bodové zisky. 
Důležité ovšem je, že i ve dvou nás hra bavila, ale hraní s dalšími hráči je vždy lepší. 

Konečné skóre po 80 minutách strávených hraním:
1. Endymion 42 bodů
2. Deth 26 bodů. 

Žádné komentáře: