čtvrtek 26. listopadu 2020

Report z hraní... Pax Pamir (24.11.2020)

Tento týden se na mém herním stole odbyla premiéru hra Pax Pamir ve své druhé edici, která mi dorazila teprve před týdnem. Ke hře jsme usedli ve třech a hraní bylo usnadněno tím, že já měl hru nastudovanou hodně, Endymion pravidla také zvládal dobře a jen Jenaaa potřeboval některé akce upřesnit. 


Na začátku hry si každý z nás zvolil podporu jiné koalice, ale záhy došlo k tomu, že nejprve Endymion a později i já jsem před prvním bodováním změnil loajalitu na loajalitu k Rusku. Ač jsem loajalitu měnil dost pozdě a přišel přitom o jeden dar, dva Britské patrioty, tak při prvním bodování jsem se s Endymionem podělil o vítězné body, když Rusové měli na mapě dominanci. 


Netrvalo to dlouho a přišla do hry další bodovací karta. V danou dobu jsem na tom byl docela dobře, ale neměl jsem rupie, abych ji koupil a mohla se hned vyhodnotit. 
Endymion toho zatím využíval ke svému posílení a Jenaaa udělal naprosto nemyslitelný a zejména nesmyslný krok, když změnil loajalitu z Ruské k Britské. Po následujícím kole si asi uvědomil jakou hloupost udělal a tak se vrátil k podpoře Rusů. Protože se ovšem nevyhnul jedné další chybě, kdy měl možnost zabít jednoho mého patriota, ale to neudělal a místo toho oslabil Endymiona, tak při následujícím bodování došlo k tomu, že dominovalo na mapě Rusko a já měl největší vliv. Získal jsem takový počet bodů, který mi stačil na to, abych ve hře zvítězil, protože jsem měl po bodování o 4 body více než druhý hráč v pořadí. Tím byl Endymion. 


Hráli jsme 105 minut. Hra se nám líbila a proto se k ní vrátíme hned následující pondělí. 

Konečné skóre:
1. Deth 9 bodů
2. Endymion 5 bodů
3. Jenaaa 4 body. 

Žádné komentáře: