neděle 21. listopadu 2021

Report z hraní... Agricola (20.11.2021)

Ani nevím proč, ale už je to pár let, co jsme si naposledy zahráli snad mou nejoblíbenější euro hru a to Agricolu. 
Agricolu s rozšířením Sedláci z blat fakt řadím na vrchol žebříčku euro her. Základní hra podle mě zas tak skvělá není. 

A když už jsme se narychlo domluvili na hraní, tak to bylo s Lamiickem, který tuto hru viděl a zahrál prvně. Zítra hrajeme znovu a to se k nám přidá další hráč Agricolou nepolíbený a to Kuba. Dá se tedy říci, že máme natrénováno. 

Lamiicek využíval své karty profesí a malých vybavení, přičemž jedna karta mu na začátku každého kola dávala dvě dřeva, což je solidní základ pro stavby a přitom, a to bylo zlé pro mě, tři dřeva z akce vzít dřevo přerozdělil na pod ním uvedená políčka. Tedy posbírat dřevo bylo pro mě dost obtížné. 
Co bývá Agricole vyčítáno, tak včera v případě mé osoby vůbec neplatilo a to, že je nedostatek jídla pro živení rodiny. Já měl jídla habaděj. To dokresluje i fotka desky hráče (mé desky) níže, kterou jsem pořídil na konci hry. Na obrázku výše zase je deska hráče Lamiicek, taktéž foceno na konci hry. 
Nakonec jsem se s útrapami vypořádal o dost lépe než Lamiicek a tak jsem zaslouženě zvítězil. 
Uvidíme, jak se mi bude dařit zítra při hře ve třech. 


Konečné skóre po 95 min. hraní:
1. Deth 37 bodů
2. Lamiicek 28 bodů. 

Žádné komentáře: