pátek 19. listopadu 2021

Report z hraní... Břink: Expeditions - Temples of the Ape Lords (18.11.2021)

Už podruhé jsme si zahráli mini kampaň z  rozšíření Expeditions - Temple of the Ape Lords (které nebylo vydáno v češtině) ke hře Břink. 
Minule jsem hrál s Romanem a Endymionem. Včera s Lamiickem a Kubou. Celkem i s přípravou jsme hráli cca dvě a čtvrt hodiny. 


Na mapě džungle jsem byl prvním, kdo sebral artefakt, i když malé hodnoty a šupajdil jsem nahoru na povrch, kde jsem jako první sebral žeton mistra lupiče. Bohužel se nakonec podařilo pro žeton mistra lupiče vystoupat i Lamiickovi. Kuba se vyčerpal, ale protože to nebylo v podzemí, mohl se obodovat. 
Moje taktika mi nevyšla, což potvrzuje konečné skóre níže. 

Konečné skóre mapa džungle (60 min. hrací doba):
1. Lamiicek 66 bodů
2. Kuba 59 bodů
3. Deth 52 bodů. 

Druhá v pořadí přišla na řadu mapa chrámu, kde jsem se rozhodl, že bych mohl zkusit dojít pro nejcennější artefakt o hodnotě 33 bodů. Toho se mi podařilo dosáhnout jen chvilku poté, co svůj první artefakt sebral Kuba. Ten se poté snažil co nejrychleji dostat až nahoru a stát se mistrem lupičem. 
Co vám budu povídat, žel Bohu se mu to povedlo a protože mně se nepodařilo včas z podzemí utéct, vyčerpal jsem se dřív, než bych si přál a proto jsem nebyl bodovaný. 
Lamiickovi se nepodařilo dostat k žetonu mistra lupiče, i tak získal obdivuhodný počet vítězných bodů. 

Konečné skóre mapa chrámu (60 min. hrací doba):
1. Lamiicek 121 bodů
2. Kuba 27 bodů
3. Deth zůstal v podzemí, kde se vyčerpal.

Konečné skóre celé mini kampaně:
1. Lamiicek 178 bodů
2. Kuba 86 bodů
3. Deth 52 bodů. 

Žádné komentáře: