středa 10. listopadu 2021

Report z hraní... Scythe - Vzestup Fenrise ep. 7 Pátrání po Teslovi (4.11.2021) a ep. 8b Teslovo šílenství (8.11.2021)

Absolutní zmar jsem zažil poté, co jsem do 7. epizody vstoupil s Klanem Albion. Oproti soupeřům s frakcemi Tesla a Fenris jsem neuvěřitelně zaostával. 

Tesla nebyl v epizodě nalezen a proto nás čekala jako další epizoda ep. 8b.
Hru ukončil umístěním šesté hvězdy Lamiicek, já měl umístěnou pouze jednu hvězdu, ale i tak na konci hry byla remíza v počtu peněz a díky další podmínce pro vítězství tedy nakonec vyhrál právě Lamiicek. Ale právě to, že jsem měl umístěnou jednu hvězdu a Kuba s Teslou o dost více, už jsem se smířil s tím, že v kampani nemůžu vyhrát, ale do hry se opět vrátil Lamiicek s Fenrisem. 

Konečné skóre po 55 minutách hraní:
1. Lamiicek - Fenris 56 bodů
2. Deth - Klan Albion 56 bodů
3. Kuba - Tesla 53 bodů.


Do 8b. epizody jsem vstoupil smířen s tím, že nemohu sekundovat frakcím Tesla a Fenris, ale chtěl jsem se prát jako lev a doplnit si hvězdy, které jsem potřeboval pro šanci na vítězství v kampani. 
Opět vystřelil s umisťováním hvězd Kuba, který nás drtil hlavně díky svým třem kartám továrny, které má jeho frakce do začátku hry. 
Lamiicek se snažil s Fenrisem rozlézat po mapě a vyhodnocovat setkání díky pohybovým možnostem své frakce. 
Tesla (jako postava, nikoliv frakce), který se po mapě pohyboval nebyl příliš nebezpečný a při svém pohybu zaútočil jen dvakrát přičemž to odskákal Lamiicek, který byl v obou případech Teslou poražen. 
Po 60. minutách hraní Kuba hru zařízl umístěním šesté hvězdy, čímž mě docela naštval, protože jsem v příštím svém tahu chtěl umístit velmi důležitou hvězdu, ale nebylo mi to umožněno. Zůstal jsem na konci s pouze dvěma umístěnými hvězdami a tak se jen potvrdilo, co jsem očekával, že nemám šanci v kampani zvítězit. 

Na konci 8. epizody se zdvojnásobí počet získaného jmění a proto je vidět níže takových vysokých hodnot. 

Konečné skóre:
1. Kuba - Tesla 206 bodů
2. Lamiicek - Fenris 128 bodů
3. Deth - Klan Albion 104 bodů.

Pro vítězství v kampani se potom přičte ještě počet získaného jmění za bonusy z deníku kampaně. 

Konečné skóre za celou kampaň:
1. Kuba 356 bodů
2. Deth 254 bodů
3. Lamiicek 228 bodů. 

Správní vůdcovství:
1. Kuba 21 bodů
2. Lamiicek 19 bodů
3. Deth 17 bodů. 

Vojenské vůdcovství:
1. Deth 26 bodů
2. Lamiicek 25 bodů
3. Kuba 16 bodů. 

Na závěr jen poznámka s tím, že pokud máte kolem lidi, se kterými máte možnost odehrát kampaň Vzestup Fenrise, tak neváhejte a pusťte se do toho. Já ji hrál už podruhé a bavila snad ještě víc než při prvním hraní. 

2 komentáře:

Endymion řekl(a)...

Kuba vyhrál? Šokující 😜

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Jo, jo Kuba vyhrál a hned mu narostl hřebínek :-)