čtvrtek 31. března 2022

Report z hraní... Ztracený ostrov Arnak (28.3.2022)

V dubnu se objeví rozšíření hry Ztracený ostrov Arnak a tak jsem si říkal, že by bylo dobré si tuto velmi zábavnou hru připomenout. No a tak jsem s Lamiickem a Kubou, který hrál Arnak poprvé zahráli a to v letošním roce prvně pod pergolou na čerstvém vzduchu. 

Už na začátku prozradím, že jak říkáme s Lamiickem, hra dopadla tak jak měla. Tím mám na mysli, že byl Kuba poslední a někdo z nás dvou potom vyhraje. Hraní nám zabralo pouze 75 minut, ve kterých jsem si poradil nejlépe já. Kuba a Lamiicek častěji a úspěšně bojovali se strážci, já jsem nebyl tak úspěšný, ale ke konci hry se mi dařilo velmi rychle stoupat na stupnici bádání a narozdíl od mých spoluhráčů jsem vystoupal až na vrchol a i tam ještě bodoval. 


Bodový rozdíl nebyl velký, ale vítězství potěšilo a uvidíme, jaké bude příští hraní, které bude už zajisté s rozšířením Velitelé expedic. 

Konečné skóre:
1. Deth 53 bodů
2. Lamiicek 47 bodů
3. Kuba 43 bodů. 

Žádné komentáře: