pondělí 4. dubna 2022

Report z hraní... Na křídlech (3.4.2022)

Ve čtyřech lidech a s rozšířením Perutě Evropy, ovšem bez Opeřené Oceánie jsme včera usedli ke hře Na křídlech. 


Po hodně dlouhé době si s námi také zahrála deskovou hru Terka a vzhledem k tomu, že se jí zadařilo, tak v brzké době si asi zahraje zase.
Před závěrečným bodováním si každý myslel, že budu vítězem já. No, já sám jsem to nepředpokládal a bohužel jsem se nemýlil. Ba co bylo horší, skončil jsem poslední.
Terce a Kubovi se dařilo ve veřejných úkolech, Terka měla navíc dost vyložených vajec, Lamiicek měl zase body z osobních úkolů a z karet vyložených ptáků no a já něco málo z uložených vajec a také z karet ptáků. 


Konečné skóre: 
1. Terka 80 bodů (fialová)
2. Kuba 74 bodů (červená)
3. Lamiicek 73 bodů (modrá)
4. Deth 71 bodů (zelená). 


Hru jsme dohráli za 80 minut. Tedy docela svižně odehrané. 

Žádné komentáře: