pondělí 18. dubna 2022

Report z hraní... Ztracený ostrov Arnak (18.4.2022)

Poprvé s rozšířením Velitelé expedic jsme si včera zahráli s Kubou a Lamiickem Ztracený ostrov Arnak. 

Lamiicka jsem nechal hrát s Baronkou, Kubu s Kapitánem a já jsem hrál se Sokolnicí. V krabici zůstaly další tři postavy. Vzhledem k tomu, jak je rozšíření, které je fakt nabité komponenty, koncipované, tak jsme hráli každý odlišně a více méně jsme se snažili samozřejmě využívat výhod daných postav. No co bych povídal, já jsem si s tím moc dobře neporadil. 

Při hraní jsme také využili desku Chrámu opičího boha, na které až na vrchos bádání vystoupal Lamiicek a Kuba. Mně se prostě vůbec nedařilo a dělal jsem i dost chyb. 

Hráli jsme 90 minut a hru si užili jako při běžném hraní Arnaku bez rozšíření. Změna je zde určitě v tom, že hra se stala s rozšířením mnohem komplexnější a hráči mají co vymýšlet a pěkně procvičit mozkové závity. 
Už po prvním hraní jsem přesvědčený, že by si toto rozšíření, které stojí o trochu více než 600,-Kč měl pořídit každý fanoušek Ztraceného ostrova Arnak, i když se domnívám, že není třeba vše co poskytuje, při každém hraní využít. 

No a jak to naše hraní dopadlo:
1. Lamiicek 60 bodů
2. Kuba 54 bodů
3. Deth 40 bodů. 

Žádné komentáře: