pátek 8. dubna 2022

Report z hraní... Na křídlech (6.4.2022)

Podruhé za sebou, ale bez Terky jsme si zahráli s Kubou a Lamiickem skvělou hru Na křídlech, ale tentokrát nejen s rozšířením Perutě Evropy, ale i s rozšířením Opeřená Oceánie. 

Už zpočátku hraní Lamiicek vybíral nektar, který je součástí druhého rozšíření, z krmítka o stošest a tak na konci hry měl z uloženého nektaru také nejvíce bodů. Všichni jsme se snažili o veřejné úkoly a také jsme se zaměřovali na úkoly osobní. V tom jsme hráli stejně, ale například já jsem si vyložil i dvě karty s časováním "na konci hry", což ostatní hráči nehráli. Krom toho jsem vzhledem k vyloženým kartám šel také více po vejcích než ostatní. 


No a jak to dopadlo vidíme zde:
1. Lamiicek 108 bodů (modrý)
2. Deth 100 bodů (zelený)
3. Kuba 80 bodů (červený). 

Během interakcí z mnou hraných karet jsem vždy pomáhal Lamiickovi, protože jsem se mylně domníval, že největším soupeřem je Kuba, ale jak výsledek výše ukazuje, neměl jsem tak činit a třeba, ... třeba by vše bylo jinak. 



Hra tedy skončila, jak říkáme s Lamiickem, "tak jak skončit měla" :-D , Kuba poslední :-) . 

Žádné komentáře: