sobota 16. dubna 2022

Report z hraní... Root (12.4.2022)

Prvně s mapou z rozšíření Podzemní říše a frakci Krkavčí spiknutí z tohoto rozšíření jsme si tento týden zahráli mou velmi oblíbenou bojovou hru Root. 

Hráli jsme ve čtyřech a jeden hráč z nás byl nováček, který si ovšem při hraní počínal velmi dobře. Byl jím Kuba, který ovládal Lesní alianci. Já jsem se ujal Krkavčího spiknutí, Endymion si poprvé zahrál za Markízu z Kocourova a Lamiicek hrál za Rody Orlího hnízda. 

Lammicek se za celou dobu hraní nedostal do chaosu (což se nám ještě nikdy nestalo) a nejen díky tomu si v pohodě dokráčel po 90 minutách hraní pro jasné vítězství. Opět se ukázalo, jak důležité je ve hře Root znát jednotlivé frakce a také smysl pro taktiku. Protože jasné vítězství Lamiicka jde za námi ostatními hráči, kteří mu dovolili hrát to, co potřeboval. 
Já jsem si s Krkavčím spiknutí neporadil dobře a proto jsem skončil poslední. Až jej budu hrát příště, tak počítám s o dost lepším výsledkem. Člověk prostě musí zahrát více her s jednou frakcí, aby pochopil, jak hrát optimálně. 
Endymion a Kuba hráli takticky docela dobře pokud jde o to, aby jakž takž získávali body, ale Lamiickovi jeho výnos nenarušili stejně jako já. 

Konečné skóre:
1. Lamiicek 30 bodů (Rody Orlího hnízda)
2. Kuba 10 bodů (Lesní aliance)
3. Endymion 9 bodů (Markíza z Kocourova)
4. Deth 5 bodů (Krkavčí spiknutí). 

Ještě doplním, že kromě toho, že jsme využili některé komponenty z rozšíření Podzemní říše, tak jsme nehráli s balíčkem karet ze základní hry, ale s balíčkem z rozšíření Balíček vyhnanců a partizánů. 

Žádné komentáře: