pátek 10. března 2023

Report z hraní... Anachrony (8.3.2023)

Po dlouhé době jsem na stůl dostal hru Anachrony, která jen tak někomu nesedne. Je to ovšem moje oblíbená sci-fi eurovka, která má téma, které funguje. 
No a hru jsme hrál s dvěma hráči, kteří hráli Anachrony prvně Lamiicek a Kuba. Po 35 minutách vysvětlování pravidel se začalo hrát. Stačilo odehrát jednu epochu, aby se kluci shodli na tom, že hra fakt není šložitá, jak to na první pohled vypadá. 


Hráli jsme úplně základní hru bez jakýchkoliv modulů. Takto sestavenou hru jsem dokonce nikdy v minulosti nehrál. Vždy jsem tam alespoň jeden modul (ač jednoduchý - alternativní časová osa) zařadil. 


Vzhledem k tomu, že jsme nehráli s alternativní časovou osou, tak to vedlo podle mě k tomu, že zejména mí soupeři fakt hodně využívali posílání surovin z budoucnosti a jejich vracení. Cestování časem tedy bylo hojně využíváno. Za to také oba dostali patřičné vítězné body. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 51 bodů - Cesta nadvlády
2. Deth 46 bodů - Cesta harmonie
3. Kuba 33 bodů - Cesta vykoupení


Hru jsme odehráli za 130 minut. 

Protože Kubu i Lamiicka hra bavila, tak jsme se domluvili, že v dohledné době zahrajeme znovu s tím, že použijeme nějaký ten dostupný modul. 

Žádné komentáře: