středa 15. března 2023

Report z hraní... Concordia (14.3.2023)

Kromě Endymiona, který je vlastníkem hry Concordia, jsme Deth, Jenaaa a Kuba hráli tuto hru včera poprvé. Hráli jsme s některými prvky z rozšíření Salsa. Hrálo se z mého popudu, protože jsem měl chuť si hru vyzkoušet. 
Její vydání v češtině jsem zaznamenal u Tlama games, ale hru jsem nepořizoval, není to úplně můj šálek kávy. 

Vzhledem k tomu, jaké má hra bodovací podmínky, tak je docela obtížné si udržet přehled nejen o tom, jak a na co hrají soupeři, ale dokonce si udržet i řádný přehled o tom, jak hraje každý hráč sám. Naštěstí nikdo z nás netrpí tzv. analízou paralízou, tak hra docela odsípala, ač hrací doba se nakonec vyšplhala na 2 hodiny a 15 minut.
Já, Endymion a Kuba jsme se dost lozlezli po mapě a proto jsme stáli o karty Saturnu, jenže ty se dařilo nakupovat mým soupeřům. Troufnu si říct, že toto rozhodlo o tom, že nakonec mezi námi byl tak velký bodový rozdíl. 

Konečné skóre:
1. Endymion (žlutý) 163 bodů
2. Kuba (modrý) 129 bodů
3. Deth (zelený) 109 bodů
4. Jenaaa (červený) 90 bodů.

Hra mě nakonec příjemně překvapila a bavila nás. Na tom, že bych si mohl hru Concordia pořídit se nic nezměnilo, už jen proto, že ji vlastní Endymion, ale jednou za čas si ji zahrát asi nebude problém. Škoda, že hra není o nějaký ten čas kratší. Kdybychom hráli ve čtyřech tak o 20 min. méně, bylo by to příjemnější vzhledem k tomu, co Concordia nabízí. 

Žádné komentáře: