středa 8. března 2023

Report z hraní... Psí park (5.3.2023)

Hned na úvod se musím přiznat, že nemám moc rád ani kočky (rád si zahraji Ostrov koček) a stejně tak nemám rád ani psy a přesto jsem si pořídil hru Psí park s oběma rozšířeními. 
Hru jsem hned dva dny po pořízení dostal na stůl a hráli jsme v sestavě Deth, Terka, Lamiicek a Kuba. 

Do hry Psí park je velmi snadné proniknout, protože pravidla jsou jasná a krátká. Přitom hra nejen pro rodinné hraní má co nabídnout a je zde dle mého dostatek rozhodování, aby hra zabavila. Ve hře netvoříte žádná složitá komba, spíše tak jedno, dvě v různých fázích hry, podle toho, jaké časování efektů vám jednotliví psi nabízejí. 

Ve hře je velmi zajímavý aspekt, kterým je placení při dražbě věhlasem, kdy věhlas je zároveň vítězný bod.
Já jsem se toho z počátku hry, vůbec nebál a utrácel věhlas při prvních dvou kolech jako ďas, odstatní byli zdrženlivější. Nakonec se ukázalo, že moje taktika nebyla vůbec špatná. Ovšem Lamiicek, který své psy při všech procházkách venčil horní cestou, nás roznesl bodově na kopytech. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 70 bodů
2. Deth 58 bodů
3. Kuba 48 bodů
4. Terka 44 bodů. 


Jak jsem výše uvedl, tak jsme hráli s oběma rozšířeními, která nesou název Evropští psi a Psí hvězdy. Jde jen o další balíčky karet, které na sobě nesou nějaké ty nové efekty. 
Na celé hře se mi líbí, že stejně jako u hry Na křídlech se zde žádné karty neopakují a tak na každé kartě najdete jiného psa. Hru jsme hráli přesně jednu hodinu a i tento aspekt musím pochválit, protože hra je dlouhá tak akorát a vzhledem k tomu, jak je přístupná, tak ji člověk může vytáhnout k zahrání v podstatě kdykoliv ho napadne. 
Za mě velké milé překvapení, neboť od hry jsem moc nečekal. Snad i proto mohla tolik potěšit. Možná škoda, že je určena jen pro až 4 hráče a nikoliv pro 5. Ale to by mělo změnit rozšíření, které se v letošním roce má objevit na Kickstarteru. 
A ještě jedno doplnení, hra má výborný insert. 

Žádné komentáře: