úterý 30. května 2023

Report z hraní... Podmořská města (21.5.2023)

Do hraní Podmořských měst jsme se pustili s Lamiickem a Korgisem. Hned v úvodu musím Korgise pochválit, když v pozdější fázi hry se zmínil, že má splněné nějaké úkoly. To ovšem udělal v době, kdy jsem byl na tahu já a měl jsem dva ze tří úkolů, které si "vybrel", jsem měl splněné také a získal jsem je tedy já. Ovšem na konci hry po spočítání bodů bylo jasné, že tato skutečnost by neohrozila mou první pozici. "Pouze" by došlo k tomu, že by Korgis skončil druhý. Ale, kdo se dnes ptá na nějaká druhá místa, že :-D . 


Hra Podmořská města se mi líbí, je hodně tématická. I když jsme hráli s částí rozšíření Nové objevy, tak nám rychlý start hru nijak nezkrátil a hrací doba se protáhla na 2 hodiny a 35 minut, což ve třech hráčích je fakt hodně. 


Jakou podmořskou infrastrukturu jsme vybudovali je vidět na přiložených fotografiích a proto jen dodám, že Deth hrál za zelené, Lamiicek za modré a Korgis fialové. 


Konečné skóre:
1. Deth 89 bodů
2. Lamiicek 69 bodů
3. Korgis 65 bodů. 

Žádné komentáře: