pondělí 22. května 2023

Report z hraní... Praga Caput Regni (18.5.2023)

Na hraní Praga Caput Regni jsem se skutečně těšil. Tato hra od Vladimíra Suchého je fakt super a ač se to na první pohled nezdá, tak pravidla nejsou složitá. 


Hráli jsme ve složení Deth (zelený), Korgis (fialový), Kuba (červený) a Lamiicek (modrý). Já jsem se rozhodl, že budu hrát primárně na technologie. To jsem také učinil, ale na využití jednoho důležitého bonusu, který lze získat na Královské cestě, jsem zapomněl. 


Lamiicek se soustředil na postup na stupnici Katedrály Sv. Víta a postup na Královské cestě a také budování staveb ve Starém městě. 
Korgis zase na postup na stupnici Univerzity Karlovy a Hladové zdi. 
No a Kuba, ten bral od každého něco. Asi nejvice hrál na stupnici Hladové zdi a Katedrály Sv. Víta. 


Své snažení do vítězného konce dotáhl Korgis, ovšem s minimálním náskokem na druhého Lamiicka. Deth totálně propadl. 

Hru jsme nakonec odehráli za docela dlouhý čas a to 2 hodiny a 10 minut. Jak často zmiňuji, u hry jsme se nenudili a čas běžel jak voda. No a to je to hlavní. 

Konečné skóre:
1. Korgis 132 bodů (fialový)
2. Lamiicek 129 bodů (modrý)
3. Kuba 117 bodů (červený)
4. Deth  87 bodů (zelený).

Žádné komentáře: