neděle 14. května 2023

Report z hraní... Terracotta Army (8.5.2023 a 10.5.2023)

Hru Terracotta Army jsem měl v hledáčku dlouho. Ovšem v době, kdy její vydání v češtině Tlama Games oznámili, mě tato hra nechala chladným. Až po nějaké době jsem dospěl k názoru, že bych si ji rád zkusil a na to nyní došlo, když jsem si ji nakonec pořídil. 
Ještě před hraním jsem byl opět v rozpacích a s pochybnostmi, že hra asi nakonec za moc stát nebude, jsem svolal hraní Terracotta Armi. 
Naše první hraní této hry proběhlo v sestavě Deth, Kuba a Endymion. Je asi zbytečné dodávat, že hru jsme hráli prvně úplně všichni. U hry jsme strávili bez 5 minut 2 hodiny. Vůbec to neypadalo, že hrajeme tak dlouho, což je vždycky dobře, když se hra netáhne a nenudí a hráči se potom třeba i těší na to, až hra skončí. Toto není ten případ. 
Protože jsme hráli poprvé, tak každý z nás hru objevoval a seznamoval se s herními prvky jak je co nejlépe využít. Nakonec jednoznačně nejlepší byl Endymion s velkým náskokem před Kubou a ten zase byl s velkým náskokem přede mnou, posledním hráčem. 






Konečné skóre 8.5.2023:
1. Endymion 247 bodů
2. Kuba 207 bodů
3. Deth 196 bodů. 

O dva dny později jsem s Lamiickem, Jenaaaou a Korgisem hrál Terracotta Army opět. Docela jsem se těšil a ač jsme měli o dost méně bodů než v předchozí hře ve třech, tak jsem si opět hru, tentokrát tedy ve čtyřech, užil. 
Každý hrál jak uměl, jen Jenaaa občas umisťoval své válečníky poněkud nesmyslně a podle toho to nakonec také dopadlo. Rozdíly v bodech mezi prvním a třetím hráčem byli tentokrát velmi malé viz. skóre pod obrázky z hraní. Tentokrát jsme hráli 2 hodiny a 20 minut. 




Konečné skóre 10.5.2023:
1. Korgis 156 bodů
2. Deth 154 bodů
3. Lamiicek 145 bodů
4. Jenaaa 127 bodů. 

Po těchto dvou partiích Terracotta Army můžu hru příznivcům euro her určitě doporučit. V mé sbírce her si našla své místo. 

Žádné komentáře: