pondělí 31. července 2023

Report z hraní... La Granja: Deluxe Master Set (30.7.2023)


Je to jen pár dnů, co mi dorazila hra La Granja: Deluxe Master Set od Tlama Games. Hru jsme si vyzkoušeli prvně s Lamiickem a Korgisem. Pro první hru jsem použil celkem tři z dvanácti dostupných modulů. Hráno s moduly Nové střechy a rozpadlé střechy, Poradci a psanci, Dámy z La Granja. 


Ze začátku jsme neměli vůbec ponětí o tom, jak hru rozehrát a uchopit, aby člověk nebyl bodově marný. Postupem času, tak po dvou kolech jsme se hře aspoň trošku dostali pod kůži a věděli zhruba co jak hrát a co asi chceme. 


Vzhledem k tomu, že se hraje s odkrytými vítěznými body, tak každý ví, jak na tom je on sám i protihráči. Hned na začátku jsem získal mírný bodový náskok já, ale už od druhého kola byl ve vedení Lamiicek a já se přetahoval s Korgisem, který ve druhé polovině měl bodů více. 


Už po vysvětlení pravidel jsme se shodli na tom, že hra bude zřejmě odehrána za nějakých 90 minut. No, ani náhodou. Sice jsme u hry kecali o různých jiných věcech, i tak nás nakonec celková hrací doba překvapila, když jsme zjistili, že jsme hráli 2 hodiny a 25 minut. 
Hra mě fakt bavila a nebyl jsem jediný, kdyby byl čas co nejdříve bych si La Granju zahrál rád znova. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 57 bodů (modrý)
2. Korgis 55 bodů (fialový)
3. Deth 48 bodů (zelený).

Žádné komentáře: