neděle 30. července 2023

Report z hraní... Vikomti Západního království (27.7.2023)

Ač považuji obě rozšíření pro Vikomty Západního království za nedůležitá a předražená, tak když se naskytla příležitost je zakoupit za cenu cca 240,-Kč každé, tak jsem si řekl, že si je pořídím, když už mám i všechna rozšíření k Paladinům Západního království a Architektům Západního království. 

No a právě s rozšířeními Brány bohatství a Královský klíčník jsme si s Korgisem a Lamiickem nyní Vikomty zahráli. Do hry přinesla obě rozšíření další prvky, na které se hráči mohou soustředit. My jsme většinu více méně ignorovali, jen já a Lamiicek jsme hojněji využívali truhly a Korgis zase cizince. Lamiicek a Korgis také hodně přepisovali rukopisy. 


Ač mi připadlo, že ujasnění si pravidel obou rozšíření není jednoduché, tak se nám hrálo v podstatě v pohodě a nedocházelo k nějakým větším nejasnostem. 
Já a Lamiicek jsme obsazovali v pozdějiší fázy hry hrad, Korgis stavěl budovy. Výsledem byl jeden a to, že jsme odehráli velmi vyrovnanou partii. 


Lamiicek očekával, že vyhraju já, já jsem byl přesvědčený, že vyhraje Korgis a já budu o hodně poslední. No a jak to tedy celé dopadlo po dlouhé hrací době 2 hodiny a 30 minut...

Konečné skóre:
1. Deth 89 bodů
2. - 3. Korgis a Lamiicek 87 bodů. 

Žádné komentáře: