úterý 11. července 2023

Report z hraní: Vinohrad (6.7.2023)

V očekávání příchodu rozšíření Toskánsko jsme si zahráli "jen" Vinohrad bez tohoto rozšíření. Od začátku jsem sbíral body já a Kuba. Když už jsem se blížil dvaceti bodům, jejichž dosažení předznamenává konec hry, tak se bodově vzpamatoval i Korgis. 

Ač jsem to byl právě já, kdo dvaceti bodů dosáhl a tím spustil konec hry, tak mně se podařilo posbírat už jen body dva, ale Korgis zabodoval o dost lépe, tak zaslouženě vyhrál. Fakt je ten, že jsem mu mohl v zisku potřebných bodů k vítězství zabránit, ale toho jsem si nevšiml a zase na druhou stranu nebylo zřejmé, že by mi potom dvacet bodů, které jsem v době, kdy šlo Korgisovi zaškodit, získal a třeba stejně neskončil minimálně druhý. 


Konečné skóre:
1. Korgis 23 bodů
2. Deth 22 bodů
3. Kuba 19 bodů
4. Lamiicek 17 bodů. 

U hry jsme strávili 1 hodinu a 45 minut. Hrálo se celkem 7 roků (kol).

Žádné komentáře: