neděle 20. prosince 2009

Co a jak v Novém roce 2010..., aneb jaké hry nakoupíme

Za uplynulý rok jsem nakoupil velké množství her a protože jsem vyznavačem pokud možno rozmanitosti, tak jsem se snažil vybírat tak, aby jedna hra nebyla stejná jako druhá. Ano, neodolal jsem a některé z her mají velice podobné mechanismy, ale u takových jsem prostě neodolal jejich osobnímu kouzlu, myšleno grafické zpracování.
Do Nového roku bych rád vykročil skromněji a určitě nechci kupovat již tolik věci, ale i tak bych se rád zmínil o hrách, které si určitě pořídím.
Tedy v roce 2010 bych určitě chtěl rozšířit sbírku o hry:
- Battlestar Galactica - Pegasus expansion - co dodat, prostě, když už mám základ, tak nepřichází v úvahu, abych nepřidal i rozšíření. Seriálu jsem absolutně podlehl, tak není co řešit.
- Dominion Intriky - opět rozšíření ke hře, kterou doma mám. Pokud vyjdou i další rozšíření v češtině, mám v plánu dokoupit i je
- Kazaam Dice - velice zajímavá jednoduchá hra, kterou chci dát dceři k narozeninám, které bude mít na jaře. Hra má neotřelý koncept a hezké stvárnění
- Arkham Horror - šepotá se, že by hra mohla být počeštěna společností Blackfire, tak pokud se tak stane, do sbírky půjde ihned po vydání
- Warhammer Invasion battle packy - rozšířující balíčky k živé karetní hře budou pravidelným nákupním artiklem
- Proroctví: Dračí říše - pokud se podaří v roce 2010 vydat toto rozšíření, které bude kompatibilní s 3. edicí, tak jej také zajisté koupím.
Tolik tedy souhr očekávaných nákupů. Samozřejmě lze očekávat, že pokud vydavatelé příjdou s něčím zajímavým, tak by se sbírka ještě mohla rozrůst o další kousky.

Žádné komentáře: