pátek 9. července 2010

Report z hraní - Proroctví a Warhammer Invasion ze dne 8. 7. 2010

Včerejšího dne jsme si dali zejména s Majorem sáhodlouhý maratón v hraní. S přestávkami jsme hráli od 16 h do 23:15 h. Začali jsme s Majorem třemi partiemi ve Warhammer Invasion, kdy v první bitvě mezi Trpaslíky (Major) a Orky (Deth) po delší bitvě trvající cca 35 min. vyhráli Trpoši.
V dalších dvou bitvách jsem si testoval balíčky a tak přišli na řadu zlouni Chaosu (Deth) a proti nim se postavili lidé Impérium (Major). Chaos Impérium rozdrtil za 15 min. Nakonec jsem si zkusil balíček Impéria já a Major bojoval s Trpaslíky, ovšem překvapivě jsem Trpoše porazil za nějakých 25 min.


V 18 h dorazil Jenaaa a pokračovali jsme v hraní v Proroctví. Já jej hrál potřetí, Major a Jenaaa poprvé. Hra trvala lehce přes 5 h, ale nenudili jsme se. Vždyť pít bylo co a krkovička z grilu byla také pěkně vypečená :-) . Po dlouhém dobrodružství se utkal Majorův Paladin se Zaklínačkou Detha o získání artefaktů. Protože já získal v průběhu hry 2 artefakty a Major 3, Jenaaa neměl nárok na závěrečnou bitvu a Major získal hned svým prvním útokem 4. artefakt a vyhrál tak celou hru.
Asi ve 23:30 h jsme se rozešli, abychom nabrali sil do dalších dobrodružství.

Žádné komentáře: