sobota 5. října 2013

Předvánoční tipy na nákup (podruhé)

V mém prvním příspěvku ZDE, ve kterém jsem doporučoval hry ke koupi pod stromeček jsem některé opomněl a proto tu jsem s následujícím doplněním.

Další hrou, kterou by každý ameritrash hráč měl mít ve sbírce je hra Descent: Výpravy do temnoty, o které jsem již psal dříve ZDE. Vzhledem k tomu, že hra vyjde letos v říjnu v české verzi, tak věřím, že bude zpestřením pod nejedním vánočním stromečkem.


Z poněkud jiného soudku je znalostní hra Timeline: Pestrá historie, kterou v češtině vydaly REX hry. Jde v řadě již o čtvrtou hru ze série Timeline, která je lokalizovaná. Protože mě z vydaného portfólia oslovila právě tato, tak ji zde uvádím.
Hru mám v plánu pořídit pro své děti. Ve hře se snažíte zbavit karet v ruce tím, že na vyloženou "číselnou osu" přikládáte své karty, pokud kartu správně zařadíte, zbude vám v ruce karet méně, když zařadíte kartu špatně, doberete si další. Hra má velmi jednoduchá pravidla, přitom věřím, že nejen děti zabaví.


Zeměplocha Ankh-Morpork je další hrou v češtině od REX her, kterou na pultech již několik týdnů najdete.
Hra je zasazená do prostředí populárního světa Zeměplocha od britského spisovatele Terryho Prattcheta. O hře jsem psal jíž dříve ZDE.



Žádné komentáře: