pátek 21. února 2020

Report z hraní: Blood Rage

Dne 18.2.2020 jsme se sešli tři u Blood Rage a zahráli si partii, která byla vyjímečně vyrovnaná.


Hodně se taktizovalo, hodně se válčilo a hra skončila s neočekávaným pořadím. Já jsem hned ze začátku udělal několik chyb, které mě stály jednotky, které Jenaaa zničil. I přes to, i když jsem si myslel, že jsem hodně oslaben, jsem povstal a dále bojoval, co to jen šlo.


Jenaaa a Major zejména v prvním věku a na začátku věku druhého dobývaly kraje bez boje, já se vzpamatovával ze špatně rozehrané hry. Jenaaa ve třetím věku vytušil, že by mu mohlo téct do bot, a protože viděl, že na stupnici bodů je na tom dobře, rychle třetí věk ukončil. Nekontroloval si ovšem herní desky svých spoluhráčů a to se ukázalo jako osudné.
Já jsem posbíral na konci hry 50 bodů a Major 40. Proto jsme ho oba přeskočili. Ovšem, kdybych nebyl dost prozíravý a neměl vyložený alespoň jeden úkol, který jsem splnil ve třetím věku, mohl jsem být v klidu poslední já.


Proto bylo konečné pořadí po 90 minutách hraní následující:
1. Deth 71 bodů
2. Major 70 bodů
3. Jenaaa 67 bodů.


Lidi, kdo Blood Rage doma nemáte a pokud jde ještě vůbec koupit, tak neváhejte a kupte si jej. Je to skvělá hra.

Žádné komentáře: