sobota 28. srpna 2021

Report z hraní... Nájezdníci ze severu (26.8.2021)

Ve třech jsme si zahráli další hru od Shema Phillipse, od kterého mám rád relativně dost her. Těch her, které ilustroval, stejně jako tuto, Mihailo Dimitrievski. 

Nájezdníky ze severu jsem si zahrál s Endymionem (žlutý) a Lamiickem (modrý). Hráli jsme 90 minut. Endymion a Lamiicek hru rozehráli velmi dobře a byli skvěle připraveni na nájezdy, plenění. Já jsem začal špatně a proto jsem upravil svou strategii na plnění úkolů. 
Hráli jsme s rozšířením Hall of Heroes a tak jsme tu měli úkoly, medovinu a vůbec vše, co k tomuto rozšíření patří. 


I když se moje strategie neukázala jako vítězná, vůbec to nebyl špatný nápad se ubírat tímto směrem, když protihráči hráli na plenění a získávali body zejména tímto způsobem. 


Pokud šlo o oběti, tak zde jsme měli všichni skoro stejný počet. Nakonec se ovšem stal nejúspěšnějším dobyvatelem Endymion. 


Konečné skóre:
1. Endymion 69 bodů
2. Lamiicek 66 bodů
3. Deth 53 bodů. 

Žádné komentáře: