Na naši základně na Marsu se dělo něco divného. Nejprve jsme slyšeli jen podivné "zvířecí pazvuky", později jsme prozřeli, když došlo na setkání s neznámou entitou. Slova "zachraň se, kdo můžeš" zde nabrala na vážnosti. A to nás sem poslali, jen abychom zde plnili běžné úkoly související s provozem stanice.
Na základně jsme zůstali uvězněni tři. Dozorce Lamiicek, údržbář Endymion a hacker Deth. Když to vše vypuklo, tak jsme se částečně rozdělili, abychom prozkoumali místnosti a díky tomu našli způsob, jak odtud uniknout.
Netrvalo to vůbec dlouho, ale na první nepřátelskou entitu jsme narazili velmi brzy. Zpočátku jsme si s těmi tvory poradili vcelku v klidu. Náboje byly, byla i odvaha a dostatečné zdraví. Jak čas plynul a od někud se zjevila královna všech vetřelců, bylo zle, hodně zle. Ovšem královna z ničeho nic uprchla do servisních chodeb a zejména údržbář a hlavně dozorce si mohli oddychnout.
Dozorce měl smůlu o nějaký ten čas později. Opět královna, rozzuřená do červena. To nemohl přežít, ne nemohl. Zůstali jsme tedy na základně dva.
Hacker v dobré kondici, ale královna mu překáží v cestě do archivu, kam prostě potřebuje. Musí tedy vyčkávat až se královna rozhodne archiv opustit a to ještě opačným směrem. Stalo se, skvělé, jdeme do poškozeného archivu. Kruci, ona se vrací, mizíme. Opět vyčkáváme, vrací se, útočí, drtí nás a hacker se mohl rozloučit s životem.
Hacker v dobré kondici, ale královna mu překáží v cestě do archivu, kam prostě potřebuje. Musí tedy vyčkávat až se královna rozhodne archiv opustit a to ještě opačným směrem. Stalo se, skvělé, jdeme do poškozeného archivu. Kruci, ona se vrací, mizíme. Opět vyčkáváme, vrací se, útočí, drtí nás a hacker se mohl rozloučit s životem.
V tu dobu je údržbář v bezpečí. Jen chvíli před krvelačným běsněním královny se uzamkl v izolační komoře. Záchranný tým ho našel ve zbídačeném stavu, ale živého a dokonce bez infekce, bez parazita. Veškeré cíle, se kterými na základně byl, byly splněné a protože vyslal signál, splnil terminační rozkaz a stal se hrdinou (vítězem).
Naše dobrodružství na základně na Marsu trvalo 3 hodiny, velmi dobré zábavy. Problém byl jen ten, že Nemesis: Lockdown je komplexnější hra, než původní Nemesis, tak jsme se nevyhnuli častějšímu nahlížení do pravidel. Příště to snad bude lepší.
Líbí se mi ta změna proti Nemesis, že je to zase něco jiné, přitom obdobné a opět hra utváří skvělý příběh. Na přední straně hracího plánu, který jsme hráli je základna, která má tři patra a můžete se mezi nimi pohybovat buď po schodišti, nebo výtahem. Jenže na základně vypadává proud a ten ovlivňuje ve hře skoro vše. Výborný prvek, který na druhou stranu zesložiťuje hru.
Příští hraní bude opět na tomto hracím plánu a mám v plánu ještě třetí hraní s opačnou stranou hrací desky, která je dost odlišná. Každopádně report z těchto hraní se zde objeví.
Žádné komentáře:
Okomentovat