sobota 9. listopadu 2019

Report z hraní: Gloomhaven - scénář 13. Prorokův chrám

Nebudu se tu do podrobna rozepisovat nad zahráním výše jmenovaného scénáře, ale report z hraní píšu spíše kvůli tomu, že si je potřeba prostě připomínat tuto skvělou hru, která právem okupuje 1. příčku žebříčku BoardGameGeek.


4.11.2019 jsem já (Zlodějka mysli) a Jenaaa (Inoxský surovec) vstupili do Prorokova chrámu, abychom vyčistil všechny místnosti od nepřátel. A dařilo se nám velmi dobře. Pouze jsem na začátku poukázal na to, že Jenaaa vyházel karty, které odešli ze hry pryč a tudíž si ztenčil hrací balíček velmi brzy.
Hrou jsme procházeli jako nůž máslem, přičemž Inoxský surovec utržil nějaká zranění, která si průběžně léčil a já se kupodivu držel bez prolité krve, přitom jsem rány rozdával také. Golemové padli a pokračovalo se do další místnosti, kde Inoxský surovec likvidoval přízraky a Zlodějka mysli nebezpečného medvěda.


Draci byli nad naše síly a právě jeden z nich udolal Inoxského surovce a následně se vyčerpala i Zlodějka mysli, když mi došly karty.
U hry jsme strávili asi 80 minut velmi příjemného hraní.
Pokud bych měl ztroskotat na opuštěném ostrově a mohl si sebou vzít jen jednu hru, potom by to byl bezpochyby Gloomhaven.

Žádné komentáře: