neděle 10. listopadu 2019

Tipy na hry pod stromeček aneb co se bude nadělovat u nás doma

Vánoce se blíží a s tím i čas na pořizování těch správných vánočních dárků, tedy deskových her. Já mám to "štěstí", že budu obdarován i 25. a 30. prosince, kdy mám narozeniny a svátek.
Mé tipy na deskové hry, které by jste si mohli pořídit odráží seznam her, které si v prosinci rozbalím já. Nuže, pojďme do toho.


Na vánoce si s dcerou rozbalíme Dračí palác, abstraktní hru, která využívá prvky hry Mahjong. O hře jsme psal v minulosti ZDE.


Další vánoční hrou bude budovatelská strategie Tapestry, o které jsem psal ZDE.


Narozeniny budou ve znamení ptactva a tak budu rozbalovat velmi úspěšnou více méně karetní strategickou hru Na křídlech, o které jsem psal v minulosti ZDE.


Svátek mi potom zpříjemní rozbalení karetní hry Siege Storm, kterou teprve Albi uvede 20.11.2019 na tuzemský trh a o hře samotné jsem se zmiňoval ZDE. K tomu Albi vydá zároveň i dvě rozšíření Běsné šamany a Zlobliny, které pořídím taky.


Robinson Crusoe: Záhada ztraceného města je rozšíření k úspěšné hře Robinson Crusoe: Dobrodružství na Prokletém ostrově. Toto rozšíření přináší jak samostatné scénáře, tak i kampaň, nové postavy, karty a spoustu dalšího herního obsahu. Hru vydá v měsíci listopad 2019 společnost Albi.
Tuto hru stejně jako následující dvě si rozbalím v prosinci také, při jaké příležitosti se teprve uvidí.


Jediná z nových her, které mi udělají ještě letos radost a která není novinkou roku 2019 jsou Podmořská města, o kterých jsem psal ZDE.


Rozšíření Matka draků k deskové hře Hra o trůny je pro mě povinností pořídit a proto tak učiním. Moc se na toto rozšíření těším. V minulosti jsem o něm psal ZDE.

Když se tak podívám zpět, tak vidím, že jsem zde uvedl celkem 5 nových deskových her a k tomu 2 rozšíření. To vypadá, že budu muset zase přidat nějakou polici do mé herny, kde už teď není hry kam dávat.

2 komentáře:

Zdeněk řekl(a)...

Díky za tip na Tapestry, to vypadá dobře!

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Vypadá to dobře a já myslím, že na takové to klidné rodinné hraní pro středně náročné hráče bude vynikající :-) .