neděle 3. listopadu 2019

Report z hraní: Rising Sun

Ve svátek 28.10.2019 jsme se čtyři sešli k zahrání Rising Sun se všemi rozšířeními. Já jsem se ujal klanu Slunce, Endymion klanu Měsíce, Karel ml. klanu Želvy a Kódl klanu Lotosu. Hra nám zabrala docela dost času a to celkem tři hodiny, ale byly to příjemně strávené tři hodiny.


Kódl a zejména Karel se soustředili zejména na najímání monster a snahu o drcení protihráčů v bitvách, přitom se jim dařilo i využívat bonusů z území. Endymion měl problémy v hraní vzhledem k omezení počtu figurek na území díky vlastnosti klanu. Sám musím přiznat, že hraní klanu Měsíce je náročné, neboť jsem jej hrál minule a také jsem měl problémy s umisťováním nových figur na hrací plochu.


Body od začátku hry ovšem sbíral nejen Karel, ale i Endymion. Teprve v pozdější fázi se podařilo urvat nějaké vítězné body mě a Kódlovi. Ten později také nakoupil zimní karty, které mu přinesli dost vítězných bodů na konci hry a spolu s dalšími body se ukázalo, že jeho strategie byla tou vítěznou.
Ač jsme nehráli v plném počtu hráčů, nebyla o spoustu bitev nouze a bojovalo se skutečně na hodně územích. Krom toho nebyly vyjímečné zrady, kterých se dopustil každý klan, kromě klanu Lotosu.


Konečné skóre:
1. Klan Lotosu 43 bodů - Kódl
2. Klan Želvy 39 bodů - Karel ml.
3. Klan Slunce 36 bodů - Deth
4. Klan Měsíce 29 bodů - Endymion.

Žádné komentáře: